Friday 20 September 2013

Simply Delicious and Williams!

Meletop! Meletop! Meletop sungguh meletop kali ini dapat lihat yang hidup di depan mata. Selama ini dok tengok dalam TV jah. Serina telah mengundang kita semua melalui rancangan Meletop kekedainya Simply Delicious untuk makan Char Koay Teow.  Boleh tahan juga tapi kita rasa sangat tak patut kerana dibiarkan kita duduk di meja menunggu setengah jam tanpa notis tanpa maklumat. Serina sendiri kesana kemari sibuk nampaknya. Sungguh malang tiba tiba kita tengok pelanggan yang datang kemudian telah dihidang makanan. Rupa rupanya baru kita sedar kena pergi buat order di kaunter serta dikena bayaran masa tu jugak.  PENGURUSAN YANG AMAT TIDAK SETARAF DENGAN GLAMOUR... bergambar kenangan dengan anak cucu.  






Ini pulak cerita makan kat WILLIAMS di Kelana Jaya...dah dua kali ke sini.  Everything big portions here, boleh makan lima enam orang Nasi Goreng Ketam Lembut dan semua makanan dalam gambar-gambar ni.  Yang uniknya di sini pelayan dia boleh rattle off the menu makanan at top speed...dah hafal dalam kepala mereka agaknya.

Kat William ni jugak katanya ada jugak artis artis lepak makan-makan so masa first time pergi situ terserempak dengan hero drama 'Diandra' apa nama dah... cun jugok budok tu tengok hidup-hidup luar ni.



Bestnya Cheese Naan...all buttery with 3 different sauces to dip in!

Next time in KL boleh pergi lagi...

5 comments:

Teh Ani said...

Nak buat guano, boleh cdgkn restoren Serina pasang susunncara nk pesan mknn mcm di jabatan Imigresen dan Jab pendaftaran, cara dan proses kerjabutk buat paspot dan mykad.

Teh Ani said...

Nak buat guano, boleh cdgkn restoren Serina pasang susunncara nk pesan mknn mcm di jabatan Imigresen dan Jab pendaftaran, cara dan proses kerjabutk buat paspot dan mykad.

naniasda said...

Tokbah panjang lebar complain ko Serina malam tu pasal service dio ni...cik mek tu ke banyok mulut mcm2 alasan dio bui, staf dio xsihat la, pening la, org buat air soghe jah, gitu lah sbb baru 2 minggu buka masa tu so xreti nok kawal lagi.

Al-Manar said...

Ini semua menaikkan berat badan. Saya laksa kari saja dah cukup!

naniasda said...

Couldn't agree more with you Pakcik Al-Manar but what choice do I have when this foodspread is paid by someone else...hahaha

Daiyan's Giant Caterpillars (Part II)

                                      CEO of RapidKL's tweet inviting Daiyan to visit LRT depot...                          ...